#DOBRYHASZTAG

REGULAMIN WYDARZENIA Akcja RELacja: HejTY Reaguj!

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja #DOBRYhasztag, KRS: 0001042729, ul. Józefa Marcika 4, 30-443 Kraków (dalej: Organizator).
  2. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) udostępniony jest na stronie internetowej Organizatora pod adresem: https://dobryhasztag.pl/regulamin/ oraz w formie plansz przy wejściach na teren wydarzenia.
  3. Wydarzenie odbędzie się w dniu 15.04.2025r. o w godzinach 10:45-15:00 w obiekcie Tauron Areny Kraków przy ul. Stanisława Lema 7 w Krakowie, przy czym wstęp na teren wydarzenia możliwy jest od godziny 10:00.
  4. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania wydarzenia będą przebywały na jego terenie.Wejście na teren wydarzenia oznacza akceptację postanowień Regulaminu, odrębnego Regulaminu Obiektu Tauron Arena Kraków, stanowiącego Załącznik nr 1 do uchwały nr 1/V/2021 Zarządu Areny Kraków S.A. z dnia 14 maja 2021 r., dostępnego na stronie internetowej zarządcy tego obiektu pod adresem: https://www.tauronarenakrakow.pl/content/uploads/2021/05/Regulamin-Obiektu-TAURON-Areny-Krak%C3%B3w-1.pdf, a także przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
  5. W przypadku osób małoletnich, warunkiem wzięcia udziału w wydarzeniu przez te osoby jest:
    a) akceptacja Regulaminu przez rodzica/opiekuna prawnego oraz opiekuna faktycznego małoletniego uczestnika wydarzenia,
    b) sprawowanie nad osobami małoletnimi opieki przez towarzyszących osobom małoletnim opiekunów faktycznych przez cały okres trwania wydarzenia.
  6. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa wydarzenia poprzez określenie zasad zachowania się osób obecnych na wydarzeniu i korzystania przez nie z terenu, na którym przeprowadzane jest wydarzenie, a także urządzeń znajdujących się na nim.
  7. Wydarzenie ma charakter warsztatów edukacyjnych dla młodzieży. Organizator zastrzega, że w trakcie wydarzenia – wyłącznie dla celów edukacyjnych – mogą pojawić się treści dotyczące samobójstwa oraz zagrożeń dla zdrowia psychicznego dzieci związanych z korzystaniem z sieci Internet.

§2
ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE WYDARZENIA

  1. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Uczestnikami wydarzenia mogą być wyłącznie te osoby, które zostały zgłoszone do uczestnictwa w wydarzeniu przez podmioty współpracujące z Organizatorem, jak również osoby sprawujące opiekę nad ww. osobami w trakcie wydarzenia, przy czym warunkiem wejścia na teren wydarzenia jest posiadanie identyfikatora, wydanego przez Organizatora, w formie opaski na rękę (dalej: Opaska). Osoby małoletnie oraz osoby pełnoletnie pozostające pod opieką opiekuna faktycznego (nauczyciela) w trakcie wydarzenia, uczestniczą w wydarzeniu na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi opiekę (rodzic/opiekun prawny/opiekun faktyczny – nauczyciel).
  2. Uczestnik wydarzenia ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez niego w związku z wydarzeniem, zarówno w stosunku do innych uczestników wydarzenia, jak i szkody wyrządzone w mieniu Organizatora oraz mieniu, za które odpowiedzialny jest Organizator. W przypadku osób małoletnich oraz osób pełnoletnich pozostających pod opieką opiekuna faktycznego (nauczyciela), ww. odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez te osoby ponoszą osoby, które sprawują nad nimi opiekę.
  3. Uczestnik wydarzenia jest zobowiązany posiadać Opaskę na ręce przez cały czas trwania wydarzenia. Z Opaski może korzystać tylko jedna osoba. Zgubienie lub zniszczenie Opaski powoduje utratę prawa wejścia na teren wydarzenia. Wejście na teren wydarzenia przysługuje tylko uczestnikowi z nieuszkodzoną Opaską umocowaną na trwałe na ręce. Zabronione jest odsprzedawanie lub odstępowanie Opaski innym osobom.
  4. Osobami wyznaczonymi do koordynowania wydarzenia są osoby wyznaczone przez Organizatora, posiadające stosowne identyfikatory. Każdy uczestnik wydarzenia zobowiązany jest do wykonywania poleceń ww. osób oraz dostosowania się do nakazów i zakazów wydawanych przez te osoby, jak również nakazów i zakazów wydawanych przez służby porządkowe zarządcy obiektu Tauron Arena Kraków.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na teren wydarzenia osobom:
    a) nieposiadającym Opaski umocowanej na trwałe na ręce,
    b) zakłócającym ład i porządek publiczny,
    c) znajdującym się pod wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków,
    d) posiadającym broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, petardy, fajerwerki lub inne wyroby pirotechniczne, wskaźniki laserowe,
    e) których rozpoznanie z powodu ubioru lub zakrycia twarzy jest niemożliwe,
    f) które nie ukończyły 18 lat i które nie znajdują się pod opieką opiekunów.
  6. W przypadku, gdy na terenie wydarzenia będzie znajdować się zbyt dużo osób, Organizator ze względów bezpieczeństwa jest uprawniony do odmowy wstępu na teren wydarzenia.
  7. Zakazane jest:
    a) niszczenie oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń i sprzętu znajdującego się na terenie wydarzenia, w tym wieszanie się na trybunach na terenie wydarzenia,
    b) jakiekolwiek działanie mogące stanowić zagrożenie dla życia, zdrowia lub bezpieczeństwa osób przebywających na terenie wydarzenia, a w szczególności rzucanie jakichkolwiek przedmiotów, używanie wskaźników laserowych, dronów na terenie wydarzenia,
    c) wnoszenie i posiadanie w trakcie wydarzenia: broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, napojów alkoholowych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, środków odurzających lub substancji psychotropowych, flag i transparentów, urządzeń emitujących dźwięk, materiałów rasistowskich, ksenofobicznych oraz propagandowych, a także plakatów i ulotek bez autoryzacji,
    d) prowadzenie bez zezwolenia Organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej, zarobkowej, promocyjnej, reklamowej czy agitacji politycznej,
    e) palenie wyrobów tytoniowych, w tym palenie nowatorskich wyrobów tytoniowych, palenie papierosów elektronicznych (e-papierosów),
    f)zaśmiecanie terenu wydarzenia, załatwianie potrzeb fizjologicznych poza miejscami do tego wyznaczonymi.
  8. W przypadku zakłócania ładu i porządku publicznego, nieprzestrzegania zakazów opisanych w ust. 7 powyżej lub innych postanowień Regulaminu, Organizator może wezwać uczestnika wydarzenia do właściwego zachowania się, a w przypadku dalszego łamania zasad uczestnictwa w wydarzeniu, wezwać do opuszczenia przez niego terenu wydarzenia (w przypadku osób małoletnich – przy udziale ich opiekuna faktycznego) i zastosować wszelkie dostępne w świetle prawa środki celem wyegzekwowania powyższego żądania.
  9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje będące wynikiem nieprzestrzegania postanowień Regulaminu, w szczególności nieprzestrzegania zarządzeń i poleceń mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku wydarzenia, o których mowa w ust. 4 powyżej.
  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie wydarzenia, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.
  11. Organizator uprawniony jest do dokonywania zmian w przebiegu wydarzenia, w szczególności może zmienić program wydarzenia pod względem artystycznym i czasowym.
  12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie wydarzenia, w tym rzeczy pozostawione przez uczestników wydarzenia w szatni dostępnej na terenie wydarzenia.

§3
WIZERUNEK UCZESTNIKÓW WYDARZENIA

  1. Udział w wydarzeniu jest równoznaczny z wyrażeniem dobrowolnej, nieodpłatnej zgody na rejestrowanie wizerunku, głosu, artystycznych wykonań, wypowiedzi, wraz z imieniem oraz oznaczeniem szkoły (dalej łącznie jako: Wizerunek) uczestnika wydarzenia (opiekunów oraz osób pozostających pod ich opieką), a także wykorzystanie i rozpowszechnianie Wizerunku bezpłatnie, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w różnego rodzaju materiałach, w tym fotograficznych lub audiowizualnych (niezależnie od osoby autora takiego materiału) – w działalności Organizatora, wyłącznie dla celów działań informacyjnych i promocyjnych związanych z wydarzeniem i jego kolejnymi edycjami. Powyższa zgoda obejmuje również zezwolenie Organizatorowi na udzielanie osobom trzecim dalszej zgody na rozpowszechnianie Wizerunku w ww. zakresie. Jeżeli udział uczestnika lub osób pozostających pod jego opieką w scenkach odgrywanych w ramach wydarzenia będzie stanowił artystyczne wykonanie, wówczas: (i) udzielana jest nieodpłatna i nieograniczona czasowo i terytorialnie licencja na korzystanie przez Organizatora z artystycznego wykonania, na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili złożenia niniejszego oświadczenia, (ii) Organizator jest upoważniony do swobodnego decydowania o oznaczaniu wykonawcy (w tym o anonimowości).
  2. W przypadku osób małoletnich biorących udział w wydarzeniu, opiekun faktyczny takich osób (sprawujący nad nimi opiekę na czas trwania wydarzenia) oświadcza i gwarantuje, że stosowne zgody, upoważnienia i licencje objęte § 3 Regulaminu dotyczące Wizerunku i artystycznych wykonań zostały wyrażone w stosunku do tych osób przez ich rodziców lub opiekunów prawnych. W przypadku zgłoszenia przez osobę trzecią roszczeń wobec Organizatora związanych z korzystaniem z dóbr osobistych i/lub artystycznego wykonania małoletnich osób, uczestnik będący opiekunem faktycznym tych osób w czasie wydarzenia, zobowiązuje się do zwolnienia Organizatora z wszelkiej odpowiedzialności w tym zakresie, o ile takie korzystanie będzie zgodne z treścią Regulaminu.
  3. Wyrażenie zgody, o której mowa w ust. 1 oznacza, że wszelkie fotografie, filmy lub nagrania utrwalające Wizerunek podczas wydarzenia, mogą zostać użyte przez Organizatora w celach promocyjnych i reklamowych związanych z wydarzeniem i jego kolejnymi edycjami, w szczególności w działaniach public relations, w sieci Internet, w tym: na stronie internetowej Organizatora, na portalach społecznościowych, jak również w materiałach prasowych i telewizyjnych dotyczących wydarzenia.
  4. Zgoda, o której mowa w ust. 1 obejmuje również zgodę na:
    a) nieograniczone używanie, rozpowszechnianie, przekształcanie, modyfikacje i inne zmiany w zakresie zdjęć i materiałów filmowych utrwalających Wizerunek, wedle uznania Organizatora,
    b)dowolne łączenie ww. materiałów z tekstem i/lub innymi zdjęciami i/lub elementami graficznymi i/lub materiałami.

§4
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

  1. W związku z organizacją i przeprowadzeniem wydarzenia Organizator przetwarza dane osobowe osób biorących udział w wydarzeniu. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu kontroli wstępu na wydarzenie, zapewnienia udziału w wydarzeniu, a w zakresie, o którym mowa w § 3 powyżej – w celu informowania i promowania wydarzenia oraz jego przyszłych edycji. Organizator przetwarza również dane osobowe w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
  2. Pełna informacja na temat przetwarzania danych osobowych uczestników wydarzenia oraz osób pozostających pod ich opieką znajduje się w Załączniku do Regulaminu.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

UCZESTNIKA WYDARZENIA Akcja RELacja HejTY Reaguj!

 

Zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) informujemy, że:

 

I. Administrator Danych Osobowych: Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja #DOBRYhasztag (dalej „my”). W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z nami:

  • listownie na adres: ul. Józefa Marcika 4, 30-443 Kraków;
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@dobryhasztag.pl .

 

II. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • kontroli wstępu na wydarzenie Akcja RELacja HEJT STOP! (dalej Wydarzenie), co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem – art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO;
  • zapewnienia Ci uczestnictwa w organizowanym przez nas Wydarzeniu, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem – art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO;
  • informowania i promowania Wydarzenia oraz jego przyszłych edycji, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem – art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO;
  • w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co również jest naszym prawnie uzasadnionym interesem – art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO.

 

III. Informacja o zakresie przetwarzanych danych i ich źródle: Przetwarzamy następujące Twoje dane osobowe: imię i nazwisko, wizerunek, głos, wypowiedź, artystyczne wykonanie, informacje o szkole, do której uczęszczasz (w przypadku uczniów) lub informacje o miejscu zatrudnienia (w przypadku opiekunów uczniów). Dane pozyskaliśmy od podmioty współpracującym z nami, który zgłosił Cię do udziału w Wydarzeniu (np. w przypadku opiekuna  uczniów – szkoły, w której pracuje).

 

IV. Okres przechowywania danych osobowych: Będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas organizacji i przeprowadzenia Wydarzenia. Po tym okresie będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w zakresie w jakim zostały utrwalone w trakcie Wydarzenia oraz w zakresie Twojego imienia i nazwiska oraz informacji o szkole przez okres prowadzenia działań promocyjnych kolejnych edycji Wydarzenia, nie dłuższy jednak niż 10 lat od zakończenia Wydarzenia. Zwracamy również uwagę, że mamy obowiązek prawny przechowywać stosowną dokumentację, która może zawierać Twoje dane osobowe, przez okres wymagany przepisami prawa.

 

V. Odbiorcy danych osobowych: Przewidywanymi odbiorcami Twoich danych osobowych są nasi podwykonawcy, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcy usług IT, doradcy prawni), a także inni organizatorzy, partnerzy (sponsorzy) oraz patroni Wydarzenia. Dane mogą zostać także udostępniane członkom naszej organizacji, pracownikom lub współpracownikom, którzy mają dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, a także upoważnionym na podstawie przepisów prawa organom władzy publicznej, gdy jest to niezbędne do realizacji ich zadań.

 

VI. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy: Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

 

VII.Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługują Ci następujące prawa:

  • prawo dostępu do danych osobowych;
  • prawo do sprostowania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych (dotyczy przetwarzania danych w oparciu o prawnie uzasadniony interes);
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 - 21 RODO. Zwracamy jednocześnie uwagę, że wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych.

Jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, to zawsze przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych zachęcamy Cię do kontaktu z nami – dane kontaktowe podane zostały w pkt. I powyżej.

 

VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Nie będziemy podejmowali wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, o których mowa w art. 22 ust. 1 RODO.

 

POBIERZ REGULAMIN

Menu